Latvia!

by - 8/19/2012

Pastarasias kelias savaites iš manęs nebuvo jokios žinios. Ir vėl, eilinį kartą galiu nurodyti net kelias priežastis, dėl ko taip buvo: 1. Kaip visuomet, tingėjau. 2. Buvau išvykus į... Latviją! Nors ten buvau tik tris dienas, vistiek sugebėjau pasiilgti namų, artimų žmonių ir savo mylimos lovos... Kelionė buvo, sakykime, pažintinio pobūdžio, nes mama gerą savaitę žiūrinėjo internete, ką galėtume aplankyti ir pamatyti kaimyninėje šalyje. Mūsų maršrutas buvo gana paprastas: Ventspilis - Ryga. Pamėginsiu trumpai papasakoti ką mačiau, kas patiko, kas nepatiko ir taip toliau. Ventspilyje gyvenome vieno kambario bute. Kaip vienai nakčiai, visai neblogai, tačiau man asmeniškai trūko erdvės, nes 4 žmonėms toks butas yra gerokai per mažas. Pats miestas - ramus, tvarkingas. Man Ventspilis būtent tuo ir nepatiko, nes per daug ramu, mažai miesto šurmulio. Man patinka kai gatvėse didelis eismas ir virš miesto kybo smogas. Esu tipiška miestietė, nieko čia nepadarysi. Nors tas Ventspilio ramumas ir nesužavėjo, tačiau ten pamačiau tiek daug karvių, kiek per gyvenimą tikriausiai nebuvau mačius...Tikriausiai dauguma suprantat, kad kalbu apie tą "Karvių paradą". :D Be spalvingų ir nelabai žalmargių, mane labai sužavėjo Ventspilio paplūdimys, jo tvarkingumas ir jūros vaizdas,kaip iš paveiksliuko. Žiauriai nustebino tai, jog tokioj nuostabioj vietoj, žmones galėjau suskaičiuoti ant rankų pirštų, bet tikriausiai taip jau yra, kad Latviai važiuoja į Palangą, Lietuviai, į Latviją prie jūros. :D

 Antros dienos popietę jau buvome Rygoje. Nors turėjome šiokių tokių nesusipratimų su būsto išsinuomavimu (my bad...) viskas toliau vyko sklandžiai. Butas, kuriame gyvenome Rygoje, palyginus su Ventspilyje nuomuotu butu, buvo tikrų tikriausia pasaka: 4 kambariai, virtuvė, vonia ir balkonas! Garbė žodis, galėčiau gyvent ten forever, o jau vaizdas pro langą...
Rygoje jau buvau šiais metais antrą kartą, tad didelių aikčiojimų iš nuostabos neapturėjau. Su šeima pasivaikščiojau po senamiestį, apsilankėm prekybos centre (kuriame man buvo viskas klaikiai juokinga, nes latvių kalba kažkoks pasityčiojimas (atsiprašau, bralukai) ) ir grįžę į butą šeimyniškai pasėdėjom prie kuklaus vaišių stalo. Kitos dienos ryte išvažiavom į zoologijos sodą, kuriame aikčiojau ne iš nuostabos o iš baimės. Mačiau krokodilus, skorpionus, tarantulus ir kitus šlykščius padarus, kurie visi buvo tamsiame kambaryje. Prisiminus net dabar plaukai piestu stojas!
O kaip vasarą leidžiate jūs? Kur buvote išvykę? (:
http://formspring.me/xoxoAkella

You May Also Like

4 comments

  1. O jau nuotraukų gražumas, tai ką tu ką tu :*

    ReplyDelete
  2. nu neveltui su geru fotiku fotografuota :D**

    ReplyDelete
  3. ooo tikrai linksmai ^^ ir puikiai suprantu tave, kad norisi šurmulio, kad aplinkui viskas judėtų, visi lėktų bėgtų ir niekas nestovėtų vietoje :D

    ReplyDelete
  4. nu žinai, toks jaunimas, tie kurortiniai miesteliai visi tokie gana ramūs, taip ir man trūko to triukšmo. :D

    ReplyDelete