Birthday's cupcakes

by - 3/26/2013

Šiandien mano mama švenčia gimtadienį, tad aš su sese mąstėm kaip galėtume pasveikinti mamą ir sugalvojom, kad reiktų ką nors iškepti. Nei aš, nei sesė nesam geros šeimininkės ir visada, jeigu imamės maisto gaminimo mūsų mama negali neįsikišti ir nepadėti, bet šį kartą viską padarėme pačios. Pasirinkau receptą iš vienos kulinarinės knygos, tačiau šiek tiek jį pakeičiau ir rezultatas gavosi žiaaaaauriai geras! Jeigu skanius keksiukus sugebėjo iškepti nepatyrusios kepėjos, tai šiek tiek besigaudantiems virtuvėje tai bus vieni niekai. 

12 keksiukų reikės:
• 2 kiaušinių
• 120g (apie 6 šaukštus) cukraus
• 150  ml jogurto arba liesos grietinės (aš neturėjau nei jogurto, nei liesos grietinės, tai naudojau vidutinio riebumo grietinę. Keksiukai gavosi šiek tiek riebesni, bet vis tiek labai skanūs!)
• 80g sviesto
• 200g miltų
• 1,5 šaukštelio kepimo miltelių
• 100g pieninio šokolado (aš sunaudojau pusantros plytelės, bet čia pagal kiekvieno skonį.)

Gaminimas:
1. Kiaušinius sumaišome su cukrumi ir jogurtu arba grietine. Lengvai šakute paplakame, kad viskas susimaišytų.
2. Sviestą ištirpiname ir pilame į kiaušinių masę, sumaišome.
3. Miltus išsijojame su kepimo milteliais ir beriame į kiaušinių ir sviesto masę. Greitai pamaišome tik kad išsimaišytų visi miltai.
4. Smulkiai supjaustome šokoladą (aš vieną gabaliuką dalinau į keturias dalis, o tas dalis dar per pusę) ir suberiame jį į tešlą, išmaišome.
5. Kepame specialioje, keksiukams skirtoje skardoje. Į kiekvieną jos duobelę dedame specialią popierinę formelę - "sijonėlį". Orkaitę įkaitiname iki 190 laipsnių.
6. Į formeles pilame tešlos, kad užpildytų maždaug du trečdalius tūrio.
7. Šauname į orkaitę ir kepame apie pusvalandį, kol gražiai pakils ir iškeps.

Super lengvas ir skanus keksiukų receptas! Tiks ne tik pasveikinti mamai, bet ir papuošti Velykiniam stalui. Skanaus! :*

You May Also Like

0 comments