Photoshoot@Panelė Magazine

by - 1/04/2014

Labai gaila, kad sugalvojau įrašą padaryti praėjus beveik dviem mėnesiams nuo fotosesijos ir mėnesiui nuo žurnalo atsiradimo spaudoje, bet juk geriau vėliau, negu niekada. Žinau, kad buvo keletas žmonių, kurie laukė įrašo, kuriame viską papasakosiu: kokiu būdu papuoliau į žurnalą ir kaip viskas vyko. Galiu pasidžiaugti, jog Panelės žurnale atsiduriu jau antrą kartą, ir abu kartus buvau kalėdiniame gruodžio numeryje. Tiek pernai, tiek šiemet, į žurnalą patekau dalyvaudama konkurse. Anais metais buvo šiek tiek lengviau, užteko užpildyti anketą, atsakyti į klausimus apie žurnalą ir pateikti pasiūlymų, kaip žurnalas galėtų tobulėti. Atsidūriau tarp Panelės žurnalo konsultantų, kurie buvo pakviesti į redakciją, ir galėjo pirmi peržiūrėti dar ruošiamą kalėdinį numerį. Tada 2012 metų, gruodžio numeryje puikavosi nedidelė nuotraukėlė, kurioje buvau aš, su kitais konsultantais. Šiemet buvo sudėtingiau. Vyko rūbų parduotuvės Tally Weijl konkursas, kuriame reikėjo tris savaites rinkti balsus. Trečiosios savaitės nugalėtoja gaus 100 litų čekį apsipirkti parduotuvėje ir fotosesiją žurnale. Atkakliai koviausi visas tris savaites, o paskutines dienas iki konkurso pabaigos jau buvau graudžiai nuleidusi rankas, nes šviesiaplaukė mergina mane smarkiai aplenkė, bet kažkokio stebuklo dėka, konkursą laimėjome abi! Iš džiaugsmo verčiausi kūliais ir kitaip liejau džiaugsmingas emocijas. 
Fotosesijos laukiau apie mėnesį, nuo žinios, kad laimėjau konkursą. Atėjus laikui vykti į Vilnių labai jaudinausi, nes esu turėjusi nesaldžios patirties su vienu fotografu, todėl visą laiką buvau įsitempusi. Atvykus į redakciją, buvome labai maloniai pasitikti žurnalo fotografo Algio Kriščiūno, o už kelių akimirkų man buvo daromas makiažas. Visą laiką galvojau "kad tik gražiai padažytų, kad tik gražiai padažytų...o,kad nesukeltų plaukų...o jeigu sugalvos sulaižyti?.." bet labai likau patenkinta Julijos Estko sukurtu įvaizdžiu, nes plaukus tik ištiesino, o makiažą padarė panašų, kaip aš pati dažausi, tik žinoma, daug profesionaliau. :) Ilgokai teko laukti pačių rūbų, bet kai pamačiau kiek jų daug, supratau kodėl mergina iš parduotuvės tiek ilgai užtruko. Man, ir kitai merginai, laimėjusiai konkursą, teko proga apžiūrėti ir matuotis naujausią Tally Weijl kolekciją. Kiekviena fotografavomės gal su 8 skirtingais deriniais, net pati tiksliai skaičiaus negaliu pasakyti. :D Pati fotosesija užtruko apie porą valandų, bet daugiau mes persirenginėjome, o ne fotografavomės: persirengi, atsistoji prieš fotografą, vienas, du, eini toliau rengtis. Labai džiaugiausi, kad vos tik prasidėjus fotosesijai, nebuvo jokios įtampos, fotografas buvo labai draugiškas, patarinėjo ir šmaikščiai komentuodavo rūbus. Nors pati kai kuriuose kadruose atrodau susikausčiusi ir visur vienoda, dėl baimės kaip nors įdomiau pozuoti prieš profesionalų fotografą, vis tiek labai džiaugiuosi nuotraukomis ir tokia nerealia galimybe! 
Už laimėtą čekį įsigyjau ketvirtoje nuotraukoje pavaizduotą derinuką. Vėliau planuoju padaryti naujų pirkinių įrašą, kuriame parodysiu viską aiškiau. Ir vos nepamiršau...Visus su naujais metais! :*

You May Also Like

0 comments